دسته‌بندی نشده

سعیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فربه کردن دولت موجب تضعیف بخش خصوصی می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: مدام از کاهش #تصدی‌گری_دولت می‌گوییم، اما در عمل با فربه کردن آن موجب تضعیف بخش خصوصی می‌شویم.

🔹زهرا سعیدی عضو کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعارهایی که نسبت به کوچک سازی دولت مطرح می شود، اظهار داشت: مدام از کاهش تصدی‌گری دولت می‌گوییم و معتقدیم باید به بخش خصوصی اهمیت داده شود، اما در عمل با فربه کردن دولت موجب تضعیف بخش خصوصی می‌شویم.

🔹وی بیان اینکه تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت در شرایط فعلی به صلاح #تولید و #صنعت نیست، گفت: در شرایط فعلی هم باید نظرات کارشناسی در این مورد جمع‌آوری شود، اما اکنون تفکیک اشتباه بزرگی است.

🔹عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه با حمایت منطقی از این وزاتخانه می‌توانیم شاهد رونق تولید و کاهش بحران‌های صنایع باشیم، اظهار کرد: وزارت صنعت باید بدنه مدیریتی خود را تقویت کند، اگرچه مدیران توانمندی هم دارد، البته درباره مشکلات پلی‌اکریل با وزیر مذاکره کردیم و بنای مدیران وزارتخانه بر حل مشکل این واحد بزرگ صنعتی و تولیدی است.

🔹سعیدی گفت: اگر تفکیک صورت بگیرد، بدنه وزارت صنعت از هم می پاشد و تفرقه جایگزین همدلی و هماهنگی موجود می شود، به همین دلیل تاکید دارم که در شرایط فعلی باید از این وزارتخانه حمایت کرد.

🔹وی ادامه داد: اینکه همه چیز را به هم بریزیم، نه تنها مشکلی حل نمی‌شود، بلکه مدیریتی که اکنون بر وزارتخانه شاهد هستیم نیز از هم می‌پاشد.

🔹نماینده مردم مبارکه خطاب به موافقان تفکیک این وزارتخانه گفت: قبل از به هم ریختن همه چیز بهتر است بررسی همه جانبه‌ای داشته باشیم، زیرا باید آینده را در نظر گرفت؛ شاید در صورت تفکیک زیان جبران ناپذیری گریبان صنعت و معدن کشور را بگیرد و بار دیگر بخش #بازرگانی نظرات خودش را به صنعت و معدن تحمیل کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا