پیام ها

پیام دکتر زهرا سعیدی مبارکه پس از پیروزی در انتخابات مجلس دوازدهم

به نام خداوند بخشایشگر مهرگستر
حمد و سپاس خدای را که دیگر بار به این کمینه بنده خویش منت نهاد و در پیشگاه بهترین خلق خود مرا آن‌گونه جلوه نمود تا برگزیده ایشان باشم. برگزیده شدم تا در نهایت خضوع، خدمتگزار ایشان باشم. از او استمداد می‌طلبم و او را به اعظم اسمائش می‌خوانم که مرا در ادای دین به این مردم نجیب و مؤمن یاری فرماید تا آن‌گونه شوم که شایسته اعتماد ایشان باشم؛ آن‌گونه باشم که بتوانم ایام زندگانی را برای آبادانی و رفاه مردمان ایران‌زمین و خاصه مردمان اصیل، صبور، فرهیخته، والامنش و قدرشناس شهرستان مبارکه مصروف نمایم.
و شما مردم شریف و قدرشناس مبارکه، روی سخنم با شماست؛ حال که با منتهای مهر و نیک‌اندیشی خود در این رقابت سخت دیگربار به این کمترین خادمه خود اعتماد نمودید و مرا برای نمایندگی خویش در خانه ملت، مجلس شورای اسلامی برگزیدید، نیک می‌دانم چه بار سنگین و ودیعتی گران بر دوش من نهاده‌اید. نیک می‌دانم و با هیچ زبانی یارای تشکر از مهرتان را ندارم و خویشتن خود را آن میزان در ضعف می‌یابم و جز با الطاف الهیه خود را ناتوان از برآمدن عهده شکر این نعمت و امانت می‌بینم. حال که بر من اعتماد نمودید، بر خود واجب می‌دانم همچون گذشته و قوی‌تر از قبل کمر به خدمت این دیار سبز و روشنایی بربندم و تمامی توان و وجهه همتم را صرف بر توسعه و آبادانی موطن و زادگاه خود نمایم. با شما عهد می‌بندم از تمامی ظرفیت‌های کشور برای زیستی مؤمنانه و عزتمندانه برای رفاه و سعادتمندی تمام مردم ایران‌زمین بهره جویم تا قدری از دریای محبت و لطف شما را جبران نمایم. عهد می‌بندم تا به خاطر منافع ملت در برابر هیچ یک از جریان‌های قدرت و ثروت سر فرو نیاورم و با اقتدا به مولای شهیدمان، سرور آزادگان، حضرت ابی‌عبدالله الحسین (علیه‌السلام)، صدا و بازوی توانمند مظلومان در مبارزه با فساد باشم. با شما عهد می‌بندم در این ایام مبارک و در آستانه ماه ضیافت الهی، رمضان الکریم، خدای بزرگ را می‌خوانم تا این کمینه بنده خویش را در این راه مقدس یاری نماید و مرا از کج‌راهه‌ها و وسوسه‌های خناسان محفوظ بدارد. بمنّه و توفیقه.
اکنون به‌عنوان منتخب شما مردم عزیز، بر خود واجب می‌دانم از تمامی اصحاب خرد، طوایف مختلف، کنشگران سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نیز نخبگان شهرستان مبارکه که اهتمامی تمام در برگزاری پرشور انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی داشته‌اند، سپاسگزاری کرده و همچنین از نماینده فعلی شما مردم ارجمند، خواهر گرامی‌ام سرکار خانم دکتر صالحی صمیمانه قدردانی می‌نمایم و برای ایشان در ادامه مسیر خدمتگزاری در واپسین ماه‌های مجلس یازهم شورای اسلامی آرزوی موفقیت دارم . از دیگر کاندیداهای نمایندگی این دوره از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی به سبب حضور مسئولانه و گرمابخشیدن به فضای انتخاباتی تقدیر و تشکر کرده و در برابر مساعی ارزشمند و عمل مؤمنانه ایشان سر تعظیم فرود می آورم.

اینک که دوره رقابت‌ها به پایان راه خود رسیده، فصلی نو از همکاری‌ها و تعاون آغاز می‌شود که امید دارم تمامی شما بزرگواران مرا در ادای شایسته دین خدمتگزاری به این مردم شریف یاری نمایید چه این که باور دارم همه شما عزیزان هر یک سرمایه‌ای گران از این دیار کهن بوده و کوله باری از تجربیات و دانش اندوخته برای ایرانی بهتر را به همراه دارید. امید که مرا از لطف خود محروم نفرمایید.
در خاتمه ضمن سپاس مجدد از همراهی همه مردم عزیز و فهیم مبارکه، چه آنانی که در انتخابات شرکت کردند و یا آنانی که به هر دلیل موفق به حضور در این جشن ملیِ همدلی و همیاری ایرانیان نشدند، عرضه می‌دارم که اینجانب زهرا سعیدی مبارکه خود را خادم تمامی شما مردم عزیز می‌دانم و عهد می‌بندم در راه خدمتگزاری به شما از هیچ کوششی دریغ نورزم. از امروز تا تشکیل دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در نهاد مقدس دانشگاه و ادامه مسیر معلمی خود، تعهد می‌کنم از تمامی فرصت‌های در اختیار، برای پیگیری مطالبات و حل مسائل شهرستان پر افتخار مبارکه از هیچ خدمتی دریغ نکنم.
عالی‌ترین مراتب احترام خود را به ارواح مطهر و بلند امام راحل عظیم‌الشأن(قدس‌الله نفسه)، و تمامی شهیدان گلگون‌کفن انقلاب جهانی اسلام عرضه می‌دارم و خود را نیازمند ادعیه آن ذات پاک می‌دانم. باشد شایسته دعای خیر ایشان باشم و در یوم الحشر در پیشگاه ایشان شرمسار و سرافکنده نباشم.
و ما توفیقی الا بالله، علیه توکلت و الیه انیب
زهرا سعیدی مبارکه
12 اسفندماه 1402

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا