معرفی

دیدار منتخب مردم شهرستان مبارکه سرکار خانم “زهرا سعیدی”

منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با فرماندار شهرستان مبارکه دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، زهرا سعیدی منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه با فرماندار،معاون وبخشدار مرکزی شهرستان دیدار وگفتگو کرد.
فرماندار شهرستان مبارکه علی اصغر ذاکری از مشارکت۷۲ درصدی و کم نظیر و قابل ستایش مردم متدین، بصیر و انقلابی مبارکه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکرکرد و موفقیت سرکارعالی را به عنوان منتخب مردم با کسب اکثریت آراء تبریک گفت و تصریح کرد: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان به حمدالله با همکاری همه مجریان ودست اندرکاران انتخابات در کمال صحت ، سلامت ، امنیت و آرامش برگزار گردید که جا دارد از همه آنان تقدیر وتشکر شود.
علی اصغر ذاکری با اشاره به توانایی بالای منتخب شهرستان گفت: از اینکه شهرستان دارای نماینده ای جوان و فعال شد بسیار خرسندیم و امیدواریم در ادامه کار نیز با این روحیه بالا به شهرستان خدمت نمایده و مدیران شهرستان از این لحظه با تمام توان در خدمت منتخب مردم قرار دارند .
وی افزود: رای مردم برای ما قابل احترام است وشهرستان به رای مردم احترام می گذارد واز هیچ تلاش وکوششی در کمک به منتخب مردم دریغ نمی کند.
زهرا سعیدی در ادامه از فرماندار، هیات اجرایی و هیات بازرسی ودست اندرکاران انتخابات شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: انتخابات در شهرستان مبارکه در کمترین حاشیه و تخلفی برگزار گردید که نشان از توانایی بالای مدیریت سیاسی شهرستان است که لازم است از وی تقدیر و تشکر شود.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا